fredag 12. august 2016

God helg!



Hei kjære blogg lesere og riktig god helg til dere :-) wow for en fin dag - på tross av at det regner, men hallo, det er jo litt koselig det også, innevær, men vi skal ut og gå tur i regnet, vår treningsøkt - jeg elsker det! Med gode klær så spiller ikke det noen rolle synes vi :-)

So what to say - i dag føler jeg at jeg har en god dag, en veldig god dag faktisk - ting går utrolig bra og jeg føler at livet mitt faller på plass og jeg koser meg så utrolig mye, rutinene går bra, hverdagen går bra - jeg trener, spiser sundt, jeg leser Bibelen min, gjør litt egen studier og jeg føler jeg vil ta bloggen min til the next level.

Og ha sliti psykisk i så mange år og føler at man mer eller mindre er erklært frisk, det er en god følelse, selvfølgelig har jeg dager som alle andre, men jeg føler jeg egentlig har funnet min plass og at jeg endelig kan si jeg har det bra - for det har jeg, selv om jeg får angst, jeg blir deprimert, men det varer aldri lenger enn noen få dager, og da går det over og det kan gå lenge til neste gang :-) så jeg kan vell si ting er stabilt og jeg har så mange og takke for det, men first of all, vil jeg takke Jesus, for uten Jesus hadde jeg ikke vært her jeg er i dag.

Og i dag har jeg bestemt meg, at ja jeg ønsker og jobbe hardt for og få bloggen bra og det ønsker jeg, jeg har ikke gjort så mye med bloggen og jeg har levert sånn halvveis og det er ikke det jeg ønsker, jeg ønsker at bloggen skal være min greie og jeg ønsker og gjør det bra. Takk for at dere er så mange som stikker innom bloggen min - det betyr så utrolig mye <3

Jeg er et rutine menneske, et liste menneske og nå har jeg funnet ut at jeg skal bli mer produktiv pluss bruke tiden min bra, jeg har lyst til og gjøre hverdagen min enda mer innholdrik - dette kan jeg vell egentlig takke youtube mye for, jeg føler spesielt ei youtuber har hjulpet meg veldig i perioden hvor ting var veldig vanskelig for en tid tilbake - jeg forandret helt innstilling og ønsket og gjøre mye mer med livet mitt, og det er det jeg ønsker, jeg har hatt mange drømmer, men nå ønsker jeg at drømmene mine skal bli mer virkelig, og her kommer bloggen inn, det er så gøy og få jobbe med bloggen, dette er mitt mål fremover - og få denne bloggen bra,

Takk til dere for alle fine tilbakemeldinger, alle mail, alle kommentarer, alle brev i innboxen min, alle samtaler per telefon og sms, det betyr så utrolig mye <3

Jeg ønsker dere en velsignet helg, jeg kommer tilbake med mer etterpå - stay tuned <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...