fredag 26. august 2016

De dagene


Det er fredag - det er helg og det gleder jeg meg over, tross det er helg vil jeg jobbe litt mer med ting jeg ønsker og gjøre og som gir meg glede, for dette er en av de dagene hvor jeg er hva skal jeg si litt nefor kanskje?

Ingen spesiell grunn, det er bare en av de dagene, fysiske smerter og utmattelse spiller jo inn det også, kan en vell si - men hey jeg har humør og motet på plass :-) 

Uansett så har jeg litt på todo-listen min, om jeg ikke får fullført alt, føler jeg det er fullstendig ok - men jeg ønsker og gjøre det jeg klarer og gjøre, dette er en av de dagene det regner, og jeg aller helst bare vil sitte inne med en god kopp varm te og lese, for ååh det er så mange bøker jeg har lyst til og lese nå - høyst prioritert er faktisk gleden ved og lese i dag. For selv om det er mye som skulle vært gjort, som for eksempel få ryddet litt i boden, og fått sortert klær som skal gis til fretex, men det er som jeg skrev om tidligere at det er viktig og ta vare på seg selv, vi har et liv som vi skal ha resten av livet, det er det som er fakta, det er viktig med hvile, det er viktig og gjøre koselige ting, rett og slett leve og kose seg <3

Ønsker dere en velsignet fredag - jeg kommer tilbake med mer litt senere - so stay tuned <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...