onsdag 10. august 2016

Skal kapre tilbake hverdagen


Hei kjære blogg lesere :-) det har vært vanskelig og tøft for meg en stund nå, hva gjør man i slike situasjoner egentlig, når man får fullstendig panikk i hverdagen og det svartner fullstendig da angsten er så kraftig? vell jeg vet ikke helt ærlig, men jeg vet at Jesus bestandig er der og at jeg trenger Han så mye!

Når energien er på bånn og angsten og depresjonen fanger meg og alt føles grått og trist, noen ganger helt fullstendig svart og man ikke vet hvordan man skal orke komme seg opp fra sengen og man kjemper så hardt for og holde seg våken og komme seg igjennom dagen, vell nå har jeg bestemt meg at den tiden er over, jeg har hatt min kule med vondt nå, og nå har jeg bestemt meg for og kjempe meg opp igjennom fra dette hullet, som takk og lov ikke varte lenge, men som selvsagt skremte meg og gjorde meg redd, når man føler man ikke får puste og alt blir tåkete og det svartner da angsten er så sterk og man plutselig befinner seg på gulvet og man ikke husker hvordan man kom seg dit, det - akkuratt det skremmer meg, men jeg har det bedre nå -. mye bedre faktisk og jeg er på vei til og klatre meg selv opp igjen fra gjørma jeg ikke aner hvordan og hvorfor jeg kom meg dit in the first place.

Men jeg skal prøve og blogge, for det er det jeg ønsker, og selv om denne dagen går i ett og ble en smule anderledes enn jeg hadde tenkt og klokken er mange og jeg ikke fikk satt meg ned med pcen i dag i det hele tatt før nå - jeg skal blogge, jeg vil blogge, jeg ønsker og dele, for meg betyr det så utrolig mye.

Så i dag har jeg hatt behandling hos kiropraktor, jeg klarte selvfølgelig og få til noe rart med både rygg, nakke og skuldre da det svartnet for meg i går, så jeg trengte denne behandlingen, som ikke var særlig behagelig, men som måtte til, nå er det bedre, men som alltid skjer når jeg er til behandling er at jeg blir så sliten og trøtt, så det er så vidt jeg liksom klarer og holde meg våken mens jeg skriver til dere nå :-) Jeg har gått min faste tur 3 km hver dag, med min kjære, vi har vært og spist kjøttkaker (nam bare sånn til informasjon) og vi har handlet for uken, jeg har hentet en pakke på posten til ei søt lita jenta som ble 4 år :-) jeg har prøvd meg på litt husarbeid, og nå sittet jeg her forran pcen og blogger til dere, mens jeg slurper i meg litt kaffe og skal fortsette på dette såkalte husarbeidet, også skal jeg gjøre litt Bibelstudie, da jeg ikke fikk gjort det da jeg måtte komme meg raskt til behandling, fordi jeg fikk time på dagen, så jeg kjenner det skal bli godt og lese i Bibelen min nå - jeg trenger det <3

Så jeg vil stikke innom og fortelle hvordan det går og at jeg skal kapre tilbake hverdagen som for meg har vært så fin <3 ønsker dere en velsignet dag og håper dere har hatt en fin dag så langt :-)

GOD BLESS <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...