fredag 19. august 2016

Hei!


Hei kjære blogg lesere og riktig fin fredag til dere :-) helgen har kommet og jeg har en hel del og gjøre, men først må jeg bare beklage null blogging i går, satt i timesvis med noe papirarbeid, og jobbet iherdig med det - men nå er jeg tilbake , fullrustet hehe nei da - men jeg gleder meg til og ta fatt på bloggingen i dag og alt jeg skal gjøre, for motivasjonen dere - den er på topp. 

Jeg håper alt står bra til med dere -.denne jenta har det ihvertfall bra og det takker jeg Jesus for <3

To-do list skal skrives nå, avtaler er notert ned for et par uker frem i tid, det er mye som står for tur og som skal gjøres, og jeg stresser bare litt liksom, men jeg passer på og puste og tenker jeg tar en ting av gangen - dette blir bra :-)

Jeg ønsker dere en fin helg, fin dag og vær velsignet alle sammen <3 - jeg kommer tilbake med mer i dag, Bibelstudie må selvsagt med, men først ville jeg bare stikke innom for og forklare litt og fortelle litt :-) kos dere i dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...