mandag 8. august 2016

Ny uke - nye muligheter

- Siden sist -









- Siden sist i bilder -

Hei kjære blogg lesere, hva skal jeg si. At jeg feiler fullstendig på blogg fronten, dagene har vært litt opp og ned den siste tiden - sånn er det vell for de fleste, jeg sliter litt noen dager, mens andre dager svinger det, og noen få dager går ting utrolig bra - jeg trengte et lite pusterom fra bloggingen, noen dager hvor jeg bare slappet av uten og stresse, og det har vært godt, det har vært godt og ikke tenke så mye på bloggen, men nå har jeg savnet den og det mye - så nå er jeg tilbake altså og gleder meg til og blogge fremover nå.

Det er mandag, det er ny uke og nye muligheter og jeg kjenner det er en fin start og starte bloggingen igjen :-) 

Så jeg ville egentlig bare stikke innom for og fortelle dette, så har jeg planlegging og diverse og ordne til neste innlegg - ønsker dere en velsignet fin uke <3






Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...