mandag 1. august 2016

BIBLE JOURNALING


I går kveld begynte jeg med noe helt nytt.

BIBLE JOURNALING


Det ga meg veldig mye, og tegne og skrive i Guds Ord, jeg er ikke så flink til og tegne, men det er allikevel koselig, dette er noe jeg kommer til og bruke lang tid på, og personlig gjøre Bibelen min, jeg tegner og skriver på den måten som gjør det personlig for meg, som gjør også at jeg får studert Bibelen bedre, i tillegg har jeg lyst til og lære noen Bibelvers utenatt, for min egen del, jeg skriver også ned mitt Bibelstudie, og jeg lærer en del, men nå har jeg lyst til og også  skrive ned dagens bønnelister, jeg kan fortelle dere mer når jeg har gjort dette en stund. Jeg kommer også til og skrive et innlegg om hvordan jeg gjør mine Bibelstudier senere, jeg håper jeg kan motivere noen til og lese i Bibelen hver dag, ikke fordi man føler man må, at det er tvang, men fordi man har lyst, og at det er en del av rutinen, for hvis man gjør dette fast hver dag blir det en del av hverdagsrutinen og lese så føler man det naturlig, men husk at jeg bare er i startfasen og at jeg håper jeg lærer mer og mer, for jeg har så stor glede av det, og det er rett og slett blitt en fast rutine hver morgen.

***********

Ny uke - nye muligheter - håper dere får en fin en :-) GOD BLESS <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...