tirsdag 23. august 2016

Tirsdag


Hei kjære blogg lesere :-) det er tirsdag og jeg har funnet frem noen bøker jeg plutselig så jeg hadde, og jeg ble så glad og elsker disse bøkene :-)


I tillegg har jeg brukt svært liten tid på og slite litt ut Bibelen min, dette er et mål for meg, at jeg leser Bibelen min så mye at den blir helt slitt ut, så på kun en liten stund har den gått fra helt fin til og bli slik:


Så den gikk fra og se helt ny og ubrukt ut til og bli slik her på kun en liten stund, jeg har studert ordet og jeg leser hver dag fordi jeg virkelig ønsker det og fordi det gir meg veldig mye. 

I dag er tirsdagen fin, jeg har fått gjort mye allerede og skal snart sette meg ned med litt papirarbeid, samt en hel del småtterier og andre viktige ting. 

Jeg har en bedre dag i dag og den skal nytes til det fulle, jeg har masse planer i dag og todo-listen er skrevet ned og streket over ting jeg har gjort allerede - så jeg er fornøyd og glad!

Jeg har et par innlegg på lur som jeg har jobbet mye med, jeg poster disse litt senere, jeg har sittet og lest og studert Guds Ord mye og funnet frem til mine tanker og meninger og dette vil jeg selvsagt dele med dere - så titt gjerne innom bloggen litt senere :-)

Mye spennende i vente og jeg takker Jesus i dag så mye, fordi jeg har fått noen Bønnesvar og jeg er så takknemlig og glad for Jesus, for Korset og Hans kjærlighet til oss. Det nytter og Be, det nytter alltid og Be, og jeg er så glad hver gang bønner blir besvart og vi kan komme med takkeemner til Jesus :-)

Håper alt står bra til med dere :-) kommer tilbake med mer etterhvert , ønsker dere en velsignet tirsdag <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...