mandag 15. august 2016

Sommeren er her









Hei kjære blogg lesere :-) Håper dere har en fin start på en fin uke, endelig er været med oss, etter mye regn, og jeg tenkte det passet seg inn og dele noen sommer bilder med dere som jeg har tatt. 

Jeg gjorde så mye i går av sikkelig rundvask av leiligheten, så i dag er min fridag - så jeg har bare gjort koselige ting og trent. Det har så langt være en veldig fin dag som jeg har nytt til det fulle.

I dag har jeg også begynt på en ny bok og jeg koser meg veldig. 

Imorgen tenker jeg meg muligens en tur innom biblioteket, det er spesielt en bok jeg kunne tenkt meg og låne, og jeg ender sikkert også opp med og låne flere.

Det er mandag og ny uke, men for meg blir det slags fri dag etter alt jeg gjorde i går, så jeg tar det fullstendig med ro i dag og gjør kun koselige ting og ting jeg har lyst til og gjøre.

(nå nærmer klokken seg 21:45 og jeg begynte på dette innlegget for lenge siden, men datt litt ut og imellomtider har det vært tid for middag og bare hyggelige ting)

Jeg synes sånne dager som dette er viktig for helheten, ikke bare jobbe-jobbe-jobbe med hva det måtte være som er viktig - det er også viktig og finne hvile, og ikke ha dårlig samvittighet om man ikke alltid strekker like mye til.

Ønsker dere en velsignet mandag <3









Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...