tirsdag 16. august 2016

Natta innlegg @Bønnebok



- Bibelen min og Bønneboka mi -

Jeg innvisterer i min tid med Gud - om man kan si det på den måten? - I går bestemte jeg meg for og ha en egen bok som jeg skriver ned mine Bønner til Gud, akkurat som jeg skulle bedt det muntlig, jeg  har tenkt skrive som et brev til Gud hver dag, på den måten kan jeg gjemme på boka og lese ved en senere anledning og se hva jeg har fått som bønnesvar, på den måten har jeg også takkemner, og det er gøy og se tilbake på og man føler seg utrolig takknemlig <3

Det er jo klart det krever tid, men det sies at gjør du noe hver dag i tre-fire uker, så blir det du gjør dannet til en rutine, det tar den stunden og tilføye en ny rutine og det er vært den tiden det tar.

Så dette er uten tvil noe jeg prioriterer . jeg sier ikke det er sånn for alle, alle har sin personlige tid med Gud, og alle finner den tingen man liker, men jeg vil tipse om Bønnebok om du er den typen som meg som elsker og skrive :-)

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...