lørdag 20. august 2016

Lørdag


Hei kjære blogg lesere og riktig fin lørdag til dere :-) - I dag er en så fin dag - jeg sov lenge siden det er helg og brukte lang tid og tok meg god tid til Bibelstudiene mine i dag - det har vært så godt og bare sitte og lese i Guds Ord, notere ned, streke i Bibelen min, gjøre noen tanker over det jeg leser og skrive i Bønne boka mi - ååh som jeg anbefaler alle og ha en Bønnebok, det er så godt og kunne skrive ned Bønnene og se i ettertid hva Gud har oppfyllt og de bønnesvarene man har fått, samt takkeemnene man kan komme til Gud med. Gud er God, Han har svart mange av mine bønner i det siste og jeg føler meg så takknemlig og ikke minst heldig! Jeg fortsetter og be og søke Herren.

Etter at jeg begynte og gjøre egen studier i Bibelen har som jeg har fortalt før - livet mitt forandret seg totalt - og det er så godt, jeg finner mye mer glede i de små hverdagsøyeblikkene og gledene i hverdagen. Mye har forandret seg med meg, og det føles så godt og ha det mye bedre, jeg takker Jesus hver dag for alt Han har gjort for meg og fremdeles gjør.

Jeg ønsker dere en velsignet lørdag - og stikk gjerne innom for et Bibelstudie innlegg som kommer senere i dag :-) jeg skal til og skrive innlegget nå og gjøre det klart til og postes senere - jeg har mye og ordne i dag og todo - listen er egentlig ganske full, men jeg ser over hva jeg rekker i dag - det er ikke krise nemlig om jeg ikke får fullført alt - det jeg fokuserer mest på er at det er helg, at den skal nytes med koselige ting også, så tar jeg alt det andre og gjør innemellom, for det er viktig med ro og fred, og kose seg også :-) ha det fint så lenge <3

- GOD BLESS <3 -

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...