onsdag 24. august 2016

Onsdag










Hei kjære blogg lesere :-) det er onsdag og jeg ville dele disse bildene med dere av fine Theodor, når vi passet han. 

Sitter her i leiligheten og drikker kaffe og hører på lovsang. Jeg har masse og gjøre i dag, men aller først litt Coffee-time.

Jeg hadde egentlig tenkt og poste et tredje innlegg i går, men så gikk tiden alt for fort, og plutselig skulle vi bort, og da ble det for sent og poste ett innlegg når vi kom hjem igjen :-) - håper alt står bra til med dere - jeg har egentlig litt dårlig tid, men ville bare stikke innom for og ønske dere en velsignet dag <3 så får jeg begynne med alt jeg skal gjøre :-)

Ha en fin dag alle sammen <3









Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...