mandag 15. august 2016

#Biblestudy


- Fra min tid med Gud i dag -

Hei kjære blogg lesere og riktig fin mandag til dere :-) ny uke, nye muligheter. I dag vil jeg starte blogg dagen med noe jeg kom frem til da jeg leste i Bibelen min i dag :-)

-- Kveld og morgen og middag vil jeg klage og sukke, og Han skal høre min røst. -- Salme 55:18

Begynn morgenen sammen med Gud, stå imot trangen til og snu deg rundt og sove "bare noen minutter til." Ikke fyll rommet med musikk eller tv riktig ennå. Bruk en liten stund til og rette tankene inn til Gud. Og la Gud fylle deg med Hans fred og glede.

Etter jeg begynte og lese og studere Guds Ord hver morgen, har livet mitt blitt totalt forandret til det positive, jeg må ha min tid med Jesus hver dag, det har blitt en rutine, noe godt og noe jeg ikke kunne vært foruten. Det gjør noe med meg og kunne starte dagen med Jesus, og kunne lese Bibelen og Be.

Etter hvert som du går igjennom dagen, la tankene dine være rettet mot Gud og Hans velsignelser.
Vær oppmerksom på de beste tingene - ting som det er verdt og bruke tid på. Skjønnheten i skaperverket for eksempel. ;Legg merke til alt som er spesielt bra og lovpris Gud for det. De er Hans velsignelser til deg i dag.

-- Men de som venter på Herren, får ny kraft. De løfter vingene som ørner, de løper og blir ikke utslitt, de går og blir ikke trette. -- Jesaja 40:31

-- En ting har jeg bedt Herren om, og det lengter jeg etter: At jeg kan få bo i Herrens hus alle mitt livs dager, så jeg kan skue Herrens skjønnhet og grunne i Hans tempel. -- Salme 27:4

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...