torsdag 25. august 2016

Enjoy Every Moment








Så var det dette med og finne roen da dere, i det siste har det ikke vært lett, jeg har følt jeg skulle ha gjort tusen ting og aller helst ha fullført alle punktene på todo-listen, tiden tikker og går, jeg innser jeg har for dårlig tid, jeg blir stresset og skuffet da jeg svært sjeldent klarer og fullføre todo-listen min, det er det som er fakta - jeg pusher meg selv, på tross av at jeg har fysiske plager, kroniske plager, disse hindrer meg i og gjøre mye, men jeg pusher meg selv og jeg blir sliten, og utmattet og lei, men hvis jeg da merker alt det der, hvorfor fortsetter jeg da?

Dagens samfunn krever så mye av oss, vi er alltid på jag etter det perfekte, ihvertfall er jeg det, og det er egentlig fullstendig ok og trekke seg tilbake og ikke måtte si ja til alt. For vi skal ha dette livet hele livet, og vi trenger og ta vare på kroppen vår, ja vi får til mye nå, men når alt kommer til alt, så finnes det viktigere ting her i livet, vi må klare og stoppe opp litt i hverdagen, hva er viktig for deg og hva er viktig for meg? vi trenger hvile i hverdagen og vi trenger ballansen mellom aktivitet og hvile, men når pulsen er på høygir, og vi bare stresser konstant, da bør vi absolutt planlegge bedre og kanskje si mer nei og få bort det mindre viktige, og heller fokusere på og få hviletid og deg tid i mellom alt det som er så viktig, også må vi tenke på hva vi vil med livet og hva som er det mest viktigste her i livet.

Bare noen tanker på en torsdag - og husk: Enjoy Every Moment <3







Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...