lørdag 13. august 2016

Det fantes ikke håp


Hei kjære blogg lesere, i dag skriver jeg et av mine mest personlige innlegg noensinne, mest fordi jeg ønsker og fortelle min historie, min historie på godt og vondt, men mest av alt en ubeskrivelig takk til Jesus!

Det hele begynte i en alder av 17, jeg kom til psykolog for selvskading, jeg blir feil medisinert og ødelagt, uten at psykologen samarbeidet med lege, jeg fikk medesiner for en helt annet sykdom enn det jeg hadde, eller jeg trengte vell egentlig bare samtaler, men ble satt på en medesin som er for mennesker med en alvorlig psykisk diagnose, en diagnose jeg ikke vil gå inn på hva er, men som viste seg at jeg skulle få fordi jeg ble feil medisinert og hadde ikke denne diagnosen, jeg ble lagt inn på psyk, og fikk denne alvorlige diagnosen, mange år med forferdelig psykisk smerte, noe ufortjent, fordi det var ikke den hjelpen jeg skulle ha, mange forsøk på og ta livet mitt, selvskading og forferdelige smerter psykisk, mange år med inn og ut av sykehus, om bare jeg kunne få samtaler hos psykolog, om bare hun kunne drøfte med en lege om hva jeg trengte, at hun ikke bare satt meg på en medesin som jeg ikke skulle ha, jeg trengte anti depressiva, thats it! Istedet fikk jeg et medesin som ødela livet mitt totalt. Men jeg bestemmer meg i dag for og skrive dette, ikke fordi jeg er bitter, jeg er ikke det lengre, men jeg skulle bare ønske at psykratrien kunne vært anderledes enn det den er.

I en alder av 17, fikk jeg feil diagnose, en diagnose det ikke fantes håp for, for i teorien skulle jeg vært inn og ut av sykehus for resten av livet, ingen leger trodde jeg noen gang kom til og bli frisk, eller ihvertfall i det hele tatt være her jeg er i dag. 

Takket være Jesus, det er min teori, at Jesus har hjulpet meg, i går gråt jeg i takknemlighet, jeg har ikke lenger  noen form for samtaler, jeg trenger det ikke lenger, i går ble det sagt opp, fordi jeg er såpass bra nå at det ikke er nødvendig lenger med samtaler. For meg var det en seier, det og ha kommet så langt, jeg trodde det ikke fantes håp jeg, men Jesus, Jesus er så god og Han har hjulpet meg og jeg får ikke takket Han nok <3

Denne historien er vond og fortelle men jeg tror det er viktig, det er vondt og gå i detaljer, men det er så viktig og fortelle, fordi jeg vet at mange har måtte gått igjennom det samme - og bli feil medisinert.

Så her har dere min historie. 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...