torsdag 11. august 2016

Torsdag og litt tanker



Nettopp ferdig med Bibelstudiene og planlegger innlegg nr 2, men aller først tenkte jeg og skrive litt til dere, litt tanker, og et hverdags innlegg før innlegg nr 2 blir postet litt senere i dag, om det jeg kom frem til da jeg leste Bibelen min i dag og de versene jeg kom over, og tankene rundt de.

Jeg er i full gang med skrivingen min og ser frem imot og få blogget litt fremover nå, jeg innser at jeg har dager hvor det er vanskelig og få blogget, da helsa ikke er helt med da, men jeg er veldig glad for at dere på tross av det, dag inn og dag ut leser bloggen min  -. det betyr utrolig mye <3

Livet mitt, som mange andres har ups and downs, og jeg ser den at jeg kan ikke love og hele tiden oppdatere, men jeg skal gjøre mitt aller beste og levere :-)

Jeg ser den at jeg satte veldig høye mål for meg selv, og når ting ikke blir sånn har ihvertfall jeg lett for og dette ned i kjelleren, jeg krabber meg selv opp igjen nå, og jeg skal klare det, og som jeg skrev i går skal jeg kapre hverdagen min tilbake - og jeg er godt i gang og føler jeg har vært en smule effektiv i dag - utrolig glad for det <3

Håper alt står bra til med dere <3 I dag er planen og få tatt en sikkelig opprydning og vaske og det som hører med i leiligheten, jeg er godt i gang allerede - men jeg ville som sagt blogge litt til dere i min såkalte lille pause, med en kopp te.

Nå ser jeg på klokken at jeg har det en smule travelt, og skal rekke over alt før jeg skal bort i kveld, så nå må jeg bare sette i gang her, og gjøre litt før jeg fortsetter med innlegg nr 2 :-) ønsker dere en velsignet torsdag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...