mandag 22. august 2016

En gang i blant



# Mood

Jeg kjenner det på meg at en gang i blant kommer det snikende, og noen ganger helt fullstendig akutt, det er angsten som kommer og noen ganger depresjon - det er grusomt, men sånn er det - ofte aner jeg ikke hvorfor. I går var en slik dag og i dag er også en slik dag, men i dag vil jeg blogge og i går måtte jeg ha en pause - takk for at dere forstår!

Jeg gir meg ikke - aldri, men det er godt og noen ganger bare ta det med ro. Jeg kjenner at jeg er så glad og takknemlig for at jeg har Jesus <3 jeg vet at Han forstår og alltid er her og styrker meg og trøster meg når ting er vanskelig, for det er det for oss alle i blant.

Hva som gjør meg lei meg og redd, og gir meg panikk - aner jeg ikke denne gangen, men jeg vet at uansett søker jeg Herren og hviler i Hans hender - der finner jeg ro og fred, og jeg kan gråte, gråte hvor mye jeg vil, Han forstår og Han trøster meg.

Samtidig som dette er jeg så glad og takknemlig for alle fine mennesker i livet mitt jeg kan kontakte når som helst på døgnet, min kjære mann som er en så stor hjelp og støtte og som alltid stiller opp.

Men jeg vil si at ting går bra, det er bare sånn en gang i blant, og da kjenner jeg må enten finne på noe eller trekke meg litt tilbake eller en blanding av begge :-) uansett går det over, imorgen er en ny dag og jeg vet den blir bedre OG det kan godt hende at ting er bedre om noen timer, planen er uansett nå og finne på noe, gjøre noe og holde meg selv aktiv med noe, for da er det enklere og ikke tenke så mye, for når jeg tenker da blir det som regel et kaos, for det er ikke dagen for og finne ut meningen med livet og hvorfor jorda er rund :-) det er dagen for og finne på koselige ting, ha motet på topp og sette pris på de små øyeblikkene i hverdagen, for tro meg det gjør jeg og nå koser jeg meg med en kopp kaffe, og det finner jeg glede i :-) ønsker dere en fin mandag, fin uke og Gud velsigne dere masse <3

Jeg kommer tilbake med Bibelstudie for dagen, for er det noe jeg trenger nå mer enn noe, er og lese i Bibelen min, der finner jeg alle svar, svar på meningen med livet og hvorfor jorda er rund :-) for i Bibelen ligger alle svar og trøst, og trygghet og glede ikke minst :-)

Ha en fin dag da dere - jeg vet min kommer til og bli fin også :-) ja for håp det har jeg, og glede finner jeg uansett :-) <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...