onsdag 31. august 2016

Ikon utstilling
































I går skjedde det noe koselig, jeg ble invitert av pappa til og dra på ikonutstilling, det var det jeg ville fortelle dere, men så gikk timene da jeg dro til mamma og pappa etterpå, så fikk ikke oppdatert før nå i dag, men dette var så koselig og få dra på ikonutstilling - jeg og Hans Olav har flere ikoner i leiligheten og de er så fine <3 disse var unike og jeg stor koste meg og det var så spennende og høre om historien bak og betydningen av ikonene. Ossama Mossleh er en av Syrias fremste ikon maler, og ikonene var helt nydelige, jeg ble stående lenge og beundre et så vakkert syn og så detaljerte ikoner med en vakker betydning og historien bak er helt nydelig. Disse ikonene er noe av det vakkreste jeg har sett! Ekstra koselig var det med en far og datter tur som betydde veldig mye <3

*******

Så planene mine for dagen er mange,  mamma kjøpte en avtalebok til meg og det ble skrevet ned masse avtaler i går, i dag skal jeg blant annet gå igjennom hele leiligheten, det som skal kastes, skal kastes og det som skal gis bort, skal gis bort, og alt blir kjørt bort i dag. Det blir mye jobb, men det er så vært det til slutt, samtidig med det har jeg en hel del på todo listen, jeg håper jeg rekker og stikke innom for og poste mine Bibelstudier litt senere, men hvis ikke vet dere hvorfor :-) men nå må jeg raske på litt her, skal jeg bli ferdig i tide. Ønsker dere en velsignet dag <3 make it your best <3


























Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...