tirsdag 13. juni 2017

- Helse Update -


Hei kjære blogg lesere :-) Jeg tenkte og oppdatere dere litt på helsen min, jeg beklager null blogging i går, jeg har det veldig bra med psyken, men jeg har fått så vondt i ryggen og jeg beklager virkelig for at jeg ikke har fått svart på alle meldingene deres om dagen, det har gått flere dager uten at jeg har fått svart, og sånn skal det ikke være, jeg beklager virkelig og håper på og få svart dere iløpet av dagen, jeg har ligget mye i senga og så vidt fått rørt meg til tider og jeg har mye smerter, ikke bare i ryggen men også ellers i kroppen og magen min, kostholdet jeg går på nå ser ikke helt til og funke, jeg har IBS og mye allergier, så  jeg må finne et kosthold som passer meg, etter desperate samtaler med min kjære mamma som er så snill, så har jeg kommet frem til at jeg skal gå på lavkarbo igjen og prøve ut det kostholdet og se om det kan hjelpe litt på alle smertene mine og helseplagene mine, nå vil ikke det hjelpe på ryggen da, men jeg håper det vil hjelpe ellers, jeg er mye utmattet og veldig mye trøtt, så jeg sover en hel del og må holde sengen veldig mye, så kosthold har veldig mye og si, men jeg trodde jeg gikk på et bra kosthold, men jeg gjorde visst ikke det. Men jeg håper det kan hjelpe med lavkarbo, jeg har lest mye at det har hjulpet flere som ikke har hatt god helse og som har blitt helt bra. Jeg håper det kan hjelpe meg også, jeg har troa og at jeg kommer sterkere tilbake med enda mer blogging.

Så jeg håper jeg får blogget litt mer i dag, ryggen kicker inn helt plutselig, det er vondt hele tiden, men plutselig får jeg ikke rørt på meg, men det går bra altså, jeg skal få litt behandling så håper jeg at det ordner seg, og det gjør det nok :-)

Så bare en liten helse update fra meg, så vet dere hvorfor jeg ikke har fått blogget så mye, jeg håper jeg får blogget mer i dag, men jeg kan ikke love det, uansett ville jeg bare gi en liten lyd fra meg, håper dere har det bra :-) jeg kommer sterkere tilbake, det er ihvertfall en ting jeg kan love, fordi jeg elsker og blogge og det gir meg veldig mye <3




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...