tirsdag 6. juni 2017

- Tirsdag -


Dagens Bibelvers:

-- Men i alt dette vinner vi mer eller seier ved Ham som elsket oss. -- Romerne 8:37

*************

Hei kjære blogg lesere og en riktig fin og velsignet tirsdag :-) tenkte jeg skulle komme med et hverdagsinnlegg til dere også i dag :-) Håper dere har det fint! Wow så mange som var innom bloggen min i går og i dag - jeg hadde leserekord i går og det ble jeg så glad for :-) Tusen hjertelig takk for all den fine tilbakemeldingen jeg har fått i det siste, det betyr mer enn dere vet, og det motiverer meg kjempe masse til og skrive enda flere innlegg, og satse på bloggen iforhold til og skrive innlegg og lære mer, det er stort for meg og kunne drive bloggen Jesus 4 a Reason, det er så fint for meg og ha blitt kjent med flere av dere - dere er så hyggelige mot meg, dere er så snille og jeg føler meg så heldig som har så flotte blogg lesere som dere <3 dere er gull og husk at dere er unike og skapt i Guds Bilde, jeg har blitt så glad i dere jeg <3

I dag sto jeg opp så tidlig, det var godt og komme opp så tidlig, man får liksom mye mer ut av dagen, og jeg får mer tid til og gjøre ting, og jeg har hatt en lang todo-list i dag og har faktisk fullført hele nok en dag, i tillegg har jeg hatt så fin tid sammen med Jesus med Bibelstudiene mine  og samtaler med Jesus, det er så godt, det gjør noe ekstra med meg og starte dagen på den måten :-)

Andre dagen denne uken med trening - i tillegg driver jeg og fordyper meg i ernæring og diverse kosthold, Boken Daniel i Bibelen inspirerer meg til sundt kosthold og ta vare på den kroppen vi har fått utdelt av Gud, Guds tempel. Jeg leser i en bok som heter Daniel Planen, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har lest den boka - men den er så fin <3

Dere vet jo hvor glad jeg er i sund mat og trening, vell jeg tenkte jeg skulle fordype meg ekstra mye og lære masse fremover - det er så spennende :-) så jeg googler som bare det og leser masse, noterer ned interessante ting og koser meg med det :-)

Kos dere i dag kjære blogg lesere og stor klem fra meg til dere <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...