fredag 23. juni 2017

- Siden sist -








- Bilder fra sosiale medier den siste tiden -

********

Hei kjære blogg lesere :-) jeg starter blogg dagen med et hverdags innlegg, jeg har som dere vet hatt en periode med veldig kraftig angst i det siste, i dag går det litt bedre, men ja angsten er der og den er veldig vond, jeg velger og være åpen om det på bloggen, jeg leser Bibelen min og merker jeg finner mye trøst, styrke og glede i Guds Ord. Det er godt <3

Jeg skal blogge Bibelstudie innlegg i dag, så det kommer ett litt senere, men aller først ville jeg bare stikke innom og snakke litt med dere :-)

Jeg sitter her og koser meg med lunsjen min og en kopp kaffe, merker det er godt og glede seg over små gleder i hverdagen. Jeg skal lese enda mer i Bibelen i dag, jeg merker jeg lengter så etter og lese mer og fordype meg enda mer i Guds Ord, jeg starter alltid dagen med og lese i Bibelen, det for meg har blitt en kjempe fin rutine, og det er godt og starte dagen sånn og med Bønn.

Jeg håper dere har det bra <3 Jeg skal om ikke alt for lenge ut en tur og handle for uken og noen ærender.

Ønsker dere en velsignet dag <3 og en velsignet helg <3






Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...