mandag 19. juni 2017

- En slik dag -


Du dunket på døren min og ville inn, angsten trengte seg inn i meg og ble der, tårer, stein ansikt, blanding av frykt og et håp om glede - en slik dag som denne, en mandag som egentlig startet greit, eller det vil si - søvnen, jeg sov svært lite i natt - jeg er totalt avhengig av søvn, så da ryggen streiket og jeg fikk en følelse av frykt i hele meg, jeg stivnet fullstendig.

La meg forklare,  jeg er redd, så ubeskrivelig redd, og jeg vet mange av dere er også, ifølge mail og kommentarer jeg får daglig om også dette tema, derfor velger jeg og nok en gang blogge et personlig innlegg, rett og slett fordi jeg vil dere skal vite dere ikke er alene og jeg er så ubeskrivelig glad i dere og bryr meg om dere, føler dere at dere ikke har noen og snakke med eller har noen nære, så vit dere har meg <3 jeg ber for dere hver dag og jeg bryr meg oppriktig mye om dere.

Så jeg blogger sent i dag, jeg har blogget dårlig over tid, men i dag er jeg sliten, utmattet og redd, grunnen til at jeg er redd er grunnet psykiske traumer om endetid og dommedag, jeg vet jeg blogger Bibelstudie innlegg og jeg prøver mitt beste og skrive disse, men jeg er på ingen måte perfekt, og jeg sliter til tider også , sånn som i dag, så enkelt som at lite søvn påvirker meg veldig, men i det siste har jeg våknet av traumer /  mareritt, følelsen av og miste fullstendig kontroll og ikke få puste, men det går bra, det er bare en slik dag, og ting ordner seg, men jeg vil at dere skal vite dere ikke er alene og jeg ønsket og blogge dette innlegget fordi jeg også iblant sliter, og når jeg sliter, så sliter jeg noen ganger veldig. 

Så stray strong folkens, jeg kommer sterkere tilbake med Bibelstudie innlegg sånn som før, men per i dag må jeg bare ta meg sammen, hvile, hente inn energi, lese Bibelen min, Be og bare være meg, og det er lov og gråte litt iblant også.

Glad i dere jeg <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...