torsdag 1. juni 2017

- Torsdag -

Dagens Bibelvers:

-- Men i alt dette vinner vi mer enn seier ved ham som elsket oss. -- Romerne 8:37

********


Hei kjære blogg lesere og en velsignet torsdag til dere :-)  For en fin torsdag ! jeg startet dagen med Bibelstudier, dagen har vært veldig effektiv og fin så langt, jeg har trent, jeg har gjort dagens plikter og har fullført nesten hele todo-listen min, det er supert. Jeg tenkte og bake litt i helga og ser frem imot helga nå. Jeg har planer om og ta hele søndagen fri. Det er min dag til og slappe fullstendig av og nyte hviledagen. Jeg har satt av søndager til det. I dag tenkte jeg også planlegge den kommende uken. Jeg har noen planer for den kommende uken og har en del på planen.

Tenk at det er 1 juni alt. Tiden går så fort, vi går en fin tid i møte, jeg ser så frem imot denne sommeren her. Det skal bli så koselig :-) 

Håper dere har det bra. Jeg har det strålende, det er så godt og ikke kjenne på den kraftige angsten. Takker Jesus for det.

Jeg synes jeg har så fine rutiner nå, som dere vet så elsker jeg og planlegge og er et liste menneske uten like, det er så koselig. Og lese Guds Ord når jeg står opp, er den fineste rutinen. Jeg har gjort det veldig lenge nå, og jeg merker en så stor forskjell på og lese Guds Ord som det første jeg gjør når jeg står opp, i tillegg er det så godt  og ha samtaler med Jesus igjennom Bønn. Det gir meg så mye :-)

Ønsker dere en velsignet torsdag. Jeg tenkte jeg skulle fortsette litt her med to-do listen min. Vi skrives


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...