fredag 16. juni 2017

- Hverdag -


Hei kjære blogg lesere og riktig fin fredag og god helg til dere :-) Jeg kommer med et hverdags innlegg nå og kommer med Bibelstudie innlegg litt senere i dag - jeg jobber med det, men tenkte først jeg skulle gi en liten lyd fra meg, da jeg ikke har fått blogget før i dag :-)

Grunnen til at jeg ikke har fått blogget før i dag er fordi jeg har vært en tur på obs med mamma, vi har vært i sentrum, vi har vært på cafè og second hand. Det var super hyggelig og være med mamma, og vi koste oss masse, vi var ute i flere timer og dro ganske tidlig ut, jeg kom hjem for ikke lenge siden, så derfor tenkte jeg og blogge et hverdags innlegg til dere først, da Bibelstudie innlegg tar en del lengre tid :-) jeg har masse jeg skulle gjort ellers i dag også, jeg tenkte og gjøre en del husarbeid i dag og kjenner jeg egentlig gleder meg til og sette i gang :-) - dette er en fin dag og jeg har kost meg masse :-)

Håper dere har det bra, jeg har det supert <3 - Ønsker dere en velsignet fredag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...