fredag 2. juni 2017

- Sliten.no -

Noen bilder fra i det siste









- Jeg går 3 km hver dag, i tillegg til cardio eller sykling. -



- Vi er bestevenner vi -

Hei kjære blogg lesere og en velsignet fredag til dere fra meg :-) Åh nå er jeg sliten, jeg tenkte og fortelle litt om dagen min.

Jeg startet dagen med Bibelstudier - egen studier. Så skal jeg fortelle dere hva jeg gjorde, jeg driver nemlig og får på plass noen ordentlige fine morgenrutiner, og jeg sto opp tidlig i dag for og få de til.

Så over til det jeg gjorde, som skal bli en fin rutine fremover. Her er min status på facebook i dag:

- Hva jeg tenker på i dag: Vi er gravd ned i mobilen våres nesten til en hver tid. Jeg tenker hvordan det vil bli med Fremtiden. Vi glemmer og leve. Se rundt oss. Stoppe opp og verdsette. Vi skal ta bilder av ting som skjer rundt oss som er fint. For det skal ut på sosiale medier, men vi glemmer og faktisk nyte det selv. Jeg er et eksempel på dette, men jeg skal lære fra nå av, derfor har jeg i nesten to timer fra jeg sto opp i dag tidlig ikke rørt mobilen min. Jeg har lagt den langt unna, og jeg gjorde mine fine morgen rutiner uten og drive med mobil. Jeg trente og koste meg. Og nøt tiden. -


Det har vært en fin dag - jeg har fått gjort en hel del vårrengjøring, vi har gjort noen ærender, jeg har gjort ferdig todo - listen min, jeg har trent (trener hver dag) , vi har handlet for uken, hit og dit, fra butikk til butikk, og til Raufoss for og handle, noe vi gjør fast, da den kiwi butikken er det beste i nærområdet.

Vi har fått handlet inn så mye sundt og godt, gleder meg blant annet til chiapudding :-)

Det ble lasagne til middag, jeg lagde to varianter, en glutenfri og en vanlig. Nå skal vi slappe av og se Walker Texas Ranger, den serien er så bra :-)

Ønsker dere en velsignet Pinse, vi skrives mer imorgen :-) <3








Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...