onsdag 10. mai 2017

Heeei!


Heeei kjære blogg lesere :-) Beklager null blogging i går, jeg var helt utslitt, jeg tok bussen i går, først grudde jeg meg sikkelig, jeg var helt utafor, men det gikk bra først, helt til alt snudde seg og det ble den værste buss turen noen sinne. Jeg følte meg dårlig, så i går måtte jeg rett og slett bare hvile. Jeg er litt utafor i dag også, men det går bedre, jeg har masse på planen, faktisk veldig masse, men jeg skal få blogget i dag :-) 

Jeg elsker og blogge og det betyr veldig mye for meg :-) Noen ganger har jeg dager hvor jeg kjenner angsten veldig kraftig, men da hjelper det så og lese i Guds Ord og be <3 Jesus for meg er alt <3 

Jeg håper dere har det bra og at dere koser dere i dag :-) I dag regner det, det øser ned, så jeg er inne i dag og koser meg med en kopp kaffe, og skal sette i gang og studere i Bibelen min <3 Ha tid med Jesus, det for meg betyr så mye og styrker meg igjennom dagen :-) 

Jeg ønsker dere en velsignet dag <3 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...