mandag 1. mai 2017

One with them



- One with them - jeg står sammen med kristne på flukt for sin tro og jeg ber . Dette armbåndet fikk jeg av pappa og hver gang jeg ser på det, så minner den meg på og be - Im Praying <3 -



- Noe og tenke på -

****

Hei kjære blogg lesere :-) Tenk at det er 1 mai allerede. I dag vil jeg også minnes min farfar som jeg skulle ønske jeg hadde møtt, jeg har hørt så mye fint om han igjennom pappa, og selv om jeg aldri fikk møte farfar, så kjenner jeg på at jeg på en måte kjenner ham igjennom pappa og han har en spesiell plass i hjertet mitt <3

I dag skal jeg en tur til mamma og pappa og broren min, det blir veldig koselig :-) jeg kjenner meg så takknemlig som har så fine folk rundt meg som jeg er så glad i <3 Bibelen min blir med og macbooken, jeg har nemlig planlagt et innlegg om Bønn :-) Nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe og lage meg lavkarbo - laktosefri og glutenfri fløyelsgrøt. Ønsker dere Guds rike velsignelse <3 En fin 1 mai til dere <3







Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...