torsdag 4. mai 2017

@ Update



@ Biblestudy

*****

Hei kjære blogg lesere og riktig velsignet torsdag til dere :-) jeg tenkte og komme med en liten oppdatering til dere. I går hadde jeg og min kjære 3 års bryllupsdag - så derfor blogget jeg ikke så mye, når det kommer til formen min psykisk - så har jeg det veldig bra om dagen, jeg har fått meg noen fine rutiner og jeg elsker min tid med Jesus hver dag - jeg har vokst litt mer i troen min og jeg lengter hver dag etter mer av Jesus, så jeg virkelig lever for Jesus og takker Han hver dag for så mye og at formen er så bra, for det er ingen tvil om at Jesus hjelper meg, og det er jeg så utrolig takknemlig for <3 så jeg ville komme med en liten oppdatering til dere når det gjelder min psykiske form. Jeg er så takknemlig jeg <3

Ellers jobber jeg nå med et Bibelstudie innlegg som kommer litt senere :-) jeg elsker og skrive og blogge om dagen - det er noe som betyr utrolig mye for meg !

Nå hører jeg på min favoritt spilleliste på spotify - Lovsang, der har jeg mange favoritter og jeg tenkte jeg skulle dele noen av sangene etterhvert. Alle som leser bloggen vet at jeg elsker lovsangen til Kari Jobe, så den musikken står på at the moment.

Ellers er jeg veldig lykkelig - jeg kunne faktisk ikke hatt det bedre, og jeg tror mye har med og gjøre at jeg bruker veldig mye tid med Jesus, selv om jeg føler jeg aldri bruker nok tid, men jeg prøver så godt jeg kan hver dag - og det er noe jeg tror er veldig viktig, for jeg merker så stor forskjell fra en dag jeg leser Guds Ord, Ber og bruker masse tid med Jesus, til dager hvor formen ikke er like bra og jeg ikke får brukt så mye tid, det er så stor forskjell og det merker jeg så godt på meg selv. Det er så viktig og bruke tid sammen med Jesus føler jeg. Der tror jeg mye av mitt svar ligger, at jeg føler meg så mye bedre psykisk om dagen, jeg sier ikke at det alltid er perfekt, men jeg har det så mye bedre om dagen, og det er så godt og ikke kjenne på all den angsten, den er jo der, men ikke like kraftig som den var og det takker jeg Jesus for :-)

Jeg er virkelig sulten og tørst på Guds Ord om dagen - jeg merker det er så godt og bruke så mye tid med Jesus og studere Hans Ord.

Nå koser jeg meg med en kaffekopp og så skal jeg fortsette og jobbe med Bibelstudie innlegget som kommer litt senere - jeg har litt på agendaen i dag - gjort mye, men har mer igjen og gjøre, og så skal jeg bort litt senere i dag , håper på og få postet innlegget før den tid. Men om jeg ikke får postet det før, da det er ekstremt mye jobb (men jeg elsker det) - så skal jeg prøve og være aktiv på sosiale medier :-) 

Jeg ønsker dere en velsignet torsdag :-) 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...