torsdag 18. mai 2017

Update på en torsdag


Hei kjære blogg lesere og riktig velsignet torsdag til dere :-) Bilde er fra i går, en super fin avslutning på en nydelig 17 mai feiring! <3

Håper dere har det bra, jeg fikk ikke blogget noe i går, men i dag skal jeg blogge et Bibelstudie innlegg som jeg driver og jobber med, men aller først ville jeg bare stikke innom for og si hei - så hei :-)

Gud er god <3 Jeg kjenner på en så stor takknemlighet i dag, og jeg takker Jesus, jeg har hatt det vanskelig, men jeg vet så godt at Jesus passer på og troen min er så sterk - jeg elsker Jesus og jeg lever virkelig for Jesus. Jeg har som sagt hatt det litt tøft i det siste, og merker angsten veldig. Men dette vet jeg at jeg klarer og komme meg igjennom, jeg må bare kjempe litt ekstra mye og sammen med Jesus vet jeg at jeg klarer det, dette er grunnen til at bloggen ikke har blitt like mye oppdatert, men jeg skal gjøre mitt beste i dag og håper alle sammen har det bra, for det ønsker jeg så inderlig <3

Det var en fin 17 mai feiring i går, vi spiste koldtbord ute, og dro til svigers på kveldingen og så fyrverkeri ved midnatt, kjempe koselig var det <3 Folk var så glade og var så fint pyntet - 17 mai gjør meg glad <3

I dag har jeg gjort en del husmor ting, det må til det også, skal studere mer i Guds Ord hadde jeg tenkt, og så skal jeg fortsette med Bibelstudie innlegget, planen er og besøke mine fine foreldre i kveldingen, og så skal jeg lese litt i en kristen bok hadde jeg tenkt, men nå må jeg snart få i meg litt mer mat, koser meg med kaffe nå - det er viktig og slappe av litt og kose seg også i en travel hverdag - jeg skal jobbe litt mer med husmor ting - og så skrives vi litt senere, jeg håper og få fullført Bibelstudie innlegget snart, det tar litt tid - men åh det er så gøy og koselig <3

Ønsker dere en velsignet dag <3 Vi skrives :-)

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...