mandag 29. mai 2017

Update

Hei kjære blogg lesere og en riktig velsignet mandag til dere :-)- jeg har vært litt dårlig på bloggingen de siste dagene, men i dag tenkte jeg og ta meg sammen og blogge litt til dere :-) - håper dere har det fint, tenk at det er ny uke allerede - ny uke med nye muligheter, jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere litt, før jeg fortsetter med Bibelstudie innlegget, det har vært en ganske så effektiv dag, og jeg har fått gjort en del fra todo-listen min, men jeg har en del og jobbe med for at den skal bli helt ferdig, jeg har brukt alt for lang tid på hvert punkt, sånn går det noen ganger, så jeg må ha på en timer tror jeg, sånn at det går litt raskere :-)

Sitter her og hører på lovsang, drikker kaffe og jobber med Bibelstudie innlegget, mens jeg blogger dette  innlegget, så skal jeg gjøre enda mer egen studier fra Guds Ord, det er en kjempe fin vane jeg har fått meg, at jeg leser og studerer Guds Ord hver dag :-)

Så blir treningsøkten litt utsatt, jeg skal trene i dag, men jeg hadde egentlig tenkt til og trene fra morningen av i dag, men så har det vært så mye annet, så tipper det blir en kveldsøkt isteden, men det er egentlig helt ok, så lenge jeg får trent, forrige uke trente jeg hver dag, og det har gitt meg så mye - jeg elsker det!

Jeg skal skjerpe meg med bloggingen fremover, jeg fant igjen tastaturet til nettbrettet mitt, som jeg har lett etter, det gjør det litt lettere og blogge, istedenfor og trykke på skjermen, jeg har ingen pc per nå, så jeg blogger fra nettbrettet mitt, men det går supert, det er kjempe fint og ta med seg nettbrettet plasser også, det er så lite så det passer perfekt ned i sekken min :-)

Det er supert og blogge fra ihvertfall :-)

I dag har jeg som sagt mange planer, jeg elsker når det er litt travelt, så lenge jeg passer på og ikke stresse, da går det veldig bra, men jeg skal jobbe enda mer med rutinene mine, i dag har det sklidd litt ut ettersom jeg har brukt alt for lang tid på hvert punkt, men det er lov også - jeg har det så utrolig bra om dagen, og det har vart en stund nå - og det er så godt og ikke kjenne på den utrolige kraftige angsten, for den var et styr. Men det finnes alltid håp, og jeg hadde tro på bedre dager, og det ble det og jeg ba veldig mye også.

Håper dere har fått en fin start på en ny uke, vi skrives senere, dette var bare en update, men Bibelstudie innlegg kommer, jobber med saken :-) vi skrives


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...