tirsdag 2. mai 2017

Pappajente


- Pappajente -

Jeg har bestandig vært ei pappajente, jeg er så glad i familien min og de betyr så mye for meg og alle har en spesiell plass i hjertet mitt. Jeg beundrer pappa for han er så sterk, han er så flink og jeg er så stolt over det pappa gjør i tjenesten sin. Det har alltid vært meg og pappa, pappa forstår så godt, han har alltid vært der for meg og han og mamma og broren min har hjulpet meg såå mye igjennom min sykdomsperiode, jeg husker når jeg var liten og pappa jobbet i Oslo, det var så stort og kunne bli med pappa på jobb. 

I det siste har jeg tenkt veldig over små ting, som allikevel er store ting, pappa er så flink til og lese i Guds Ord, jeg legger merke til hvor mye han leser, så jeg blir så motivert, det er på grunn av pappa jeg har begynt og studere ekstra mye i Bibelen min om dagen, fordi han motiverer meg, alltid når jeg har et spørsmål angående Bibelen, noe jeg har lest jeg kanskje ikke helt forstår, da sender jeg en melding til pappa eller ringer, og jeg får et kjempe klokt og fint svar.

Pappa skriver så mye bra, han har egen blogg, det var der det begynte med meg også, pappa har blogget i mange år. Jeg har fått interessen for bøker og for skriving av pappa.


Pappa var også den som døpte meg og som fulgte meg opp Kirkegulvet og viet meg og Hans Olav, og imorgen har jeg og Hans Olav 3 års Bryllupsdag :-) <3


Pappa er virkelig et forbilde og det på mange måter.

Jeg er oppvokst i en kristen familie, jeg er så takknemlig for det og oppveksten min, jeg lærte Jesus og kjenne fra tidlig alder.

Jeg lærer så mye fra pappa og jeg beundrer han, jeg er ei sikkelig pappajente, og det er jeg stolt av. Familien min betyr så mye, jeg føler meg så takknemlig og heldig.

Pappa jeg er glad i deg <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...