fredag 26. mai 2017

- hverdag-

Hei kjære blogg lesere og riktig velsignet helg til dere :-) jeg tenkte og komme med en oppdatering til dere,  litt sent, men bedre sent enn aldri :-)

Jeg har blogget ett innlegg om dagen lenge nå, og tenkte og oppdatere litt oftere framover. Det har blitt lite hverdags innlegg og jeg tenkte jeg skulle blogge litt hverdag i tillegg til Bibelstudie innlegg,  jeg vet ikke helt når enda,  men jeg tenkte og begynne med det. Et Bibelstudie innlegg tar noen timer,  krever en del research,  men jeg synes det er så gøy.

Ellers tenkte jeg og fortelle at jeg har det veldig bra om dagen, jeg har det faktisk helt fantastisk. Jeg har fått noen nye rutiner jeg tenkte og snakke litt om i et senere innlegg,  i tillegg til det har jeg fått tilbake treningsmotivasjon og trener nå hver dag. Jeg gjør mye og dagene mine er ofte travle, men jeg elsker det sånn.

Håper dere har det bra,  dette var en liten update fra meg,  vi skrives imorgen: -)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...