onsdag 31. mai 2017

- Onsdag -


Hei kjære blogg lesere :-) Som dere ser har jeg fått blogget to Bibelstudie innlegg i dag - jeg er så glad for at jeg fikk det til, jeg fikk i meg noe mat jeg ikke tålte her en dag, så energi nivået har vært lik null, men nå har jeg gått all in med lavkarbo som også er glutenfritt, så har det begynt og hjelpe, og gjett om jeg har hatt masser av energi i dag - jeg er super happy for at jeg har fått blogget to ganger før i dag - så jeg tenkte nå og rett og slett stikke innom en liten stund for og snakke litt med dere :-)

Dagen startet litt sånn at jeg var veldig sliten og trøtt, men av en eller annet grunn så fikk jeg så mye energi og da ble dagen plutselig veldig effektiv - og det elsker jeg, humøret er supert, jeg våknet med angst, og så leste jeg kanskje en time i Bibelen min, sånn utenom bloggen, for leser når jeg gjør Bibelstuidier også, men den ene timen var for egen studier, jeg ble så glad når jeg leste Guds Ord og angsten ble fullstendig borte, så begynte jeg og gjøre masse i leiligheten, jeg jobbet med innlegg, og bak bloggen, som vil si en del jobb det også, så har jeg fått tatt noen telefon samtaler, som jeg egentlig bare har drøyd en stund, men så fikk jeg endelig tatt de, så har jeg besvart noen mail, så har jeg rett og slett fått unnagjort litt viktige ting også, som egentlig ikke kunne vente, men som var kjedelig, og jeg hoppet i det bare, så er det en befrielse og få streket over alle punktene på todo-listen, men jeg er ikke helt ferdig enda, men jeg tror jeg skal rekke over todo-listen min i dag altså, jeg har masser av energi nå, og det skal nytes og jeg er såå glad.

Jeg skal sette i gang nå og svare dere på alle meldingene, jeg har ikke fått svart dere alle sammen enda, og beklager det - men svar kommer :-) jeg har rett og slett ikke vært helt i slaget, men nå skal jeg svare dere, også håper jeg rekker og svare dere alle i dag, om ikke får dere svar iløpet av de første dagene :-)

Jeg skrev at jeg ville begynne og blogge mer, og jeg gleder meg til og sette i gang, nå har jeg fått fikset pcen min også, og det er jeg så glad for :-)

Ute er det sol nå, været har ikke vært det beste i dag, men det gjør meg ingenting, da humøret er på topp :-)

Det går så bra med meg, og jeg takker Jesus for det <3

Jeg ønsker dere en velsignet onsdag :-) <3 nå skal jeg fortsette med todo-listen min og så har jeg lyst til og lese enda mer i Bibelen min, jeg kjenner jeg vil ha mer av Jesus <3 så det var litt om dagen min, jeg skal en tur til mamma og pappa i kveldingen og kose meg der :-)

GOD BLESS <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...