lørdag 13. mai 2017

Når det ikke går som planlagt - og man er redd angsten


Hei kjære blogg lesere :-) i dag hadde jeg lovet dere et Bibelstudie innlegg, men så fikk jeg ikke tid til det i dag heller og beklager det, men Bibelstudie innlegget kommer imorgen, jeg måtte fokusere litt på meg selv i dag - la meg forklare, i går hadde jeg så angst at jeg kastet opp flere ganger, jeg knakk fullstendig sammen og jeg trodde helt ærlig det var noe alvorlig som skjedde, men det var bare angst, det var helt forferdelig, og måten det skjedde på, at jeg mistet fullstendig kontroll, det var en ekkel følelse, og noe som skremte meg veldig, for det skjedde så plutselig og jeg hadde det egentlig veldig bra, så nå går jeg rundt og er livredd angsten, det var så skremmende for meg og det aller værste var at jeg ikke fikk styrt det, det skjedde tusen ting med kroppen min og smertene var helt utholdelige, dobbelt synet, tåke synet, tunnel synet, rar hørsel, ikke får sagt ordentlig i fra, alt dette ble så skremmende for meg, det og ikke ha kontroll over hva som skjer, det er så rart og ekkelt, men i dag har jeg det bedre, men jeg er veldig sliten etter i går, men jeg fikk mer energi av og trene styrke i dag, og fikk så mye energi at jeg begynte og bake protein lavkarbo rundstykker uten gluten og melk, og to brett lavkarbo briks, vell det andre brettet er i ovnen nå og skal snart tas ut. Men nå dere, nå er jeg sliten, og nå blir det en hjemme kveld, og jeg har ikke fått spist middag i dag, så faktisk blir det glutenfri pizza nå, klokken er mange, men ja det får gå, men jeg gleder meg enormt mye til pizza :-)

Jeg er takknemlig for Korset, for Jesus i dag, eller det er jeg jo hver dag, men jeg kjenner meg så takknemlig, jeg tenkte jeg skulle komme med en oppdatering til dere :-)

Vi skrives senere fine dere :-) <3 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...