lørdag 13. mai 2017

- Roadtrip -



- Et fly i det fjerne -




Hei kjære blogg lesere :-) beklager null blogging i går, men var på en lang tur - en roadtrip og det var travelt fra morgen til kveld, så rakk dessverre ikke innom bloggen i går. Jeg var så sliten når jeg kom hjem i går og kom hjem ganske sent, så jeg rakk ikke blogge da heller, men jeg hadde en utrolig fin dag i går, på tross av at angsten var så kraftig at vi måtte stopp for at jeg kastet opp, men sånn er det noen ganger, jeg tror det var en reaksjon på at det har gått litt i ett i det siste, men det og ha så angst at man har følelsen av og miste fullstendig kontroll - det er ikke noe godt, men på tross av det , så var i går en av de fineste dagene på lenge :-) jeg koste meg så masse! - Jeg rakk heller ikke være så mye på sosiale medier heller, jeg hadde så lyst til og blogge i går, og det stresset meg litt, men i dag er formen mye bedre og jeg har planer om et Bibelstudie innlegg litt senere i dag :-)

Tusen hjertelig takk for all den fine tilbakemeldingen jeg har fått i det siste, det betyr så mye <3 Det er så koselig når jeg får så mye fin tilbakemelding og det varmer hjertet mitt, og det motiverer meg veldig til og blogge enda mer :-) <3

 I dag har jeg litt på planen og imorgen har vi invitert, mamma, pappa og broren min på middag hos oss, jeg skal lage viltgryte helt fra bunnen av, som også jeg tåler, håper den blir bra :-) Vi gleder oss masse til og få besøk og det skal bli så koselig :-)

Nå koser jeg meg med kaffe, skal gjøre litt Bibelstudier, slappe av og ta det med ro, før jeg pusler litt med ting i leiligheten, og muligens tar meg en tur bort i kveldingen, ønsker dere en velsignet dag - vi skrives <3





Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...