mandag 22. mai 2017

Ny uke, nye muligheter

Hei kjære blogg lesere og riktig velsignet mandag til dere :-) i dag sto jeg opp utrolig tidlig, det er så godt og starte mandagen på den måten og få en skikkelig kick-start på en ny uke.
Jeg hører på lovsang og koser meg med en kaffekopp - livet smiler til meg i dag og jeg er så utrolig glad :-)

Håper dere har det bra,  jeg har planer om en effektiv dag , en koselig dag og jeg gleder meg til og ta fatt på treningen i dag - jeg har kjempe motivasjon.  Jeg er også så sulten på Guds Ord. Dette kommer til og bli en super mandag :-)

Sola skinner og livet er så bra altså, gleder meg over at jeg har det så bra i dag. Nå skal jeg sette meg ned og skrive en todo- list for dagen,  og så tenkte jeg sette i gang med den og alt jeg skal gjøre i dag, også skal jeg samtidig passe på og slappe av litt og kose meg også :-)

Ønsker dere en velsignet dag - vi skrives <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...