mandag 8. mai 2017

Mandag, ny uke, nye muligheter



Hei kjære blogg lesere og riktig fin mandag til dere :-) tenk at det er ny uke allerede, beklager lite blogging i går, men jeg sov kun to timer natt til i går og var rett og slett helt utslitt, jeg kjente på meg at jeg hadde null energi, det var godt og legge seg tidlig i går da - og nå er jeg godt rustet til en ny uke :-)

Jeg begynte dagen med Bibelstudie, det er så godt og ha den tiden med vår Herre om morningen, det betyr så mye for meg :-) Jeg føler meg så nærme Jesus om dagen og det er så godt <3

I går postet jeg egentlig et innlegg om psyke, men så bestemte jeg meg for og slette det, da jeg føler at jeg vil spre positivitet isteden, selvfølgelig vil det komme personlige innlegg også, jeg vet mange av dere liker det, men i dag er jeg glad og ønsker og spre positivitet.

I dag har jeg en del på planen, typisk meg på mandager :-) Men jeg elsker det, det er noe med ny uke med nye muligheter dere, jeg blir så glad jeg da :-) Dere vet jo hvor mye jeg elsker mandager <3

Ønsker dere en velsignet dag <3 Bibelstudie innlegg kommer <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...