torsdag 4. mai 2017

Noen Bønner dere kan be om morgenen




- Herre, må ingenting skille meg fra Deg i dag. Lær meg hvordan jeg skal velge Din vei i dag, så vært trinn vil lede meg nærmere Deg. Hjelp meg og gå igjennom Ordet og ikke mine følelser. Beskytt meg fra min egne uforsiktige tanker, ord og handlinger. Og hold meg unna og bli distrahert av MINE ØNSKER og MINE TANKER om hvordan ting skal være. Hjelp meg til og omfavne det som kommer som en mulighet til meg. Og til slutt, hjelp meg til og hvile i sannheten i Salme 86:13 - - For Din godhet er stor mot meg, og Du har fridd min sjel ut fra dødsrikets dyp. - - Din kjærlighet for meg er stor. Takk Jesus. - Det er fantastisk at verdens Frelser ønsker seg et par minutter med deg hver morgen :-) - Lysa Terkeurst - Oversettelse : Benedicte - Jesus 4 a Reason.

- Kjære Jesus, jeg vet ikke hvem eller hva som skal krysse min vei i dag. Men jeg vet at du er min festning. Du er mitt skjold og mitt sterke tårn. Hjelp meg og fokusere på Deg i dag og at jeg velger Din vei i dag. Hjelp meg til og høre Din sannhet og ikke mine følelser. Takk, for at Du elsker meg og ingenting kan noensinne ta det bort fra meg! Selv om jeg svikter i dag og faller, hvisker Du Din betingelsesløse kjærlighet i min sjel. Herre takk for at Du møter meg i dag. Kan du møte meg igjen i morgen med Din kjærlighet. Jeg gleder meg til og møte Deg igjen. I Jesu navn, Amen. - Wendy Blight - Oversettelse: Benedicte - Jesus 4 a Reason.

- Herre, gi meg tålmodighet, gi meg velsignelse når jeg går igjennom denne dagen. Når jeg er fristet til og gi opp, hjelp meg til og fortsette. Gi meg mot til og følge Din plan for meg. I Jesu navn, Amen. - Dr. Ray Pritchard - Ovetsettelse: Benedicte - Jesus 4 a Reason.

- -For Gud har gitt oss motløshetens ånd, men kraftens og kjærlighetens og sindighetens Ånd. -- 2 Timoteus 1:7

- Far, mitt hjerte er tungt. Jeg føler at jeg må bære byrden alene. Jeg blir utmattet. Kan Du bære min store belastning. La meg få hvile i Dine armer, slik at mitt hjerte ikke blir så tungt. - Ron Moore. - Oversettelse: Benedicte - Jesus 4 a Reason.

- Kjære Jesus, hjelp meg til og huske hvor mye det betyr og prioritere Deg. Gjør slik at min kropp og ånd ønsker og møte Deg for og høre at Du snakker til meg. Vær nær meg når jeg møter denne dagen. I Jesu navn, Amen. - Traci Miles. - Ovetsettelse: Benedicte - Jesus 4 a Reason.








Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...