fredag 12. februar 2016

Bible on







Hei kjære blogg lesere :-) mobilblogger litt til dere da jeg ikke har tilgang til PC nå. Tenkte det var på tide med en oppdatering til dere. Jeg kom over denne appen som heter Bible on. Jeg har nettopp lastet den ned. Og tenkte jeg skulle teste den ut og komme med en tilbakemelding til dere etterhvert. Ettersom jeg har skjønt så kan man bruke gratis utgaven, men man kan også kjøpe den ubegrensede utgaven. Alt etter eget ønske. Jeg har vært vandt med appen Bibel. Men etter og ha brukt den i lang tid, ville jeg se etter om det fantes flere kristne apper. Og det gjør det. Jeg kom over Bible on. Test den gjerne ut og fortell meg hvordan dere synes den er :-) jeg tror jeg kommer til og kjøpe den ubegrensede etterhvert. Så gir jeg dere en oppdatering etterhvert. God Bless <3


 


 


 


 


 


 

 


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...