onsdag 10. februar 2016

Jesus er større en verden




-- Alt dette har Jeg talt til dere for at dere skal ha fred i Meg. I verden skal dere ha trengsel. Men vær ved godt mot! Jeg har seiret over verden -- Johannes 16:33

Hvis du tar et avkjølende bad om sommeren, vil det virke oppfriskende og styrkende på deg, den følelsen er godt og tenke på.

Du kommer til og støte på problemer og vanskeligheter iløpet av et liv, eller til og med kan dette skje iløpet av dagen. Men likevel trenger du ikke møte de alene. Jesus er alltid sammen med deg.

Problemer og vanskeligheter vil alltid oppstå, jeg har måtte oppelve mye vondt med vond psyke, men vi må ikke la oss knekke, Jesus går ved siden av oss og trøster oss og styrker oss. Samtidig går Jesus foran oss og er klar til og hjelpe oss og stå imot det som venter. Jesus bor i oss og hjelper oss til og handle uten frykt. Jesus har overvunnet alle vanskeligheter i denne verden. I Jesus finner vi fred.

Jeg vil dele et Bibelvers med dere som forklarer alt.

-- Hvor stor Din godhet er, som Du har gjemt for dem som frykter Deg, som Du har beredt for dem som tar sin tilflukt til Deg for øynene på menneskenes barn. Du skal gjemme dem i Ditt åsyns skjul, borte fra menneskets onde råd. Under dekke skal Du bevare dem fra tungers angrep. -- Salme 31:20-21


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...