mandag 22. februar 2016

Litt info



Hei kjære blogg lesere og riktig god kveld :-) Har dagen deres vært fin? - Jeg håper det!
Jeg tenkte jeg skulle komme med litt info nå i kveld, jeg har opprettet en mail til bloggen. Alle henvendelser kan sendes til:

jesus4areason@outlook.com

Ellers jobber jeg med og få bloggen ut på sosiale medier, kommer tilbake med mer om det senere, om dere har noe forslag til hvilke type sosiale medier så si ifra.

På facebook siden min - -  > jesus4areason < - - (bare søk på navnet) kan dere kommentere så mye dere vil, søk meg gjerne opp, siden min blir oppdatert daglig.

Ellers jobber jeg med Bønnelister og jeg jobber mye relatert til bloggen, jeg synes det er så gøy og jeg trives veldig. 

Takk for all positiv tilbakemelding, det betyr utrolig mye :-) Gud velsigne dere masse <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...