lørdag 20. februar 2016

Noe som betyr mye for meg

Hei kjære blogg lesere :-) i dag vil jeg starte denne blogg dagen med og dele diverse bilder med dere om noe som betyr mye for meg:










Dette for meg betyr utrolig mye. For meg har det alltid vært viktig og skape et personlig og varmt hjem, både jeg og Hans Olav elsker disse tingene. Det er personlige ting som gjør hjemmet vårt varmt og koselig. Alle tingene har sin historie, men jeg velger og holde de for meg selv og bevare de i mitt hjerte, men jeg ønsker allikevel og dele de med dere :-)

Også vil jeg dele et fint Bibelvers med dere:

-- Av dette kjenner bi at vi blir i Ham og Han i oss, at Han har gitt av Sin Ånd. Og vi har sett og vitner at Faderen har sendt Sønnen som verdens Frelser. Den som bekjenner at Jesus er Guds Sønn, i ham blir Gud, og han i Gud. -- 1 Johannes 4:13-15

Og med det ønsker jeg dere en velsignet lørdag  <3








Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...