onsdag 17. februar 2016

Leve tettere Gud


Vi er ikke feilfrie, jeg kjenner bare Èn som er, men allikevel ønsker jeg og fokusere på Gud, vi nærmer oss påske, faktisk ikke så lenge til. Tiden går fort og vi er i fastetiden nå, jeg har et inderlig ønske om og faste, selv om fasten allerede har begynt og jeg er litt sen etter, så vil jeg allikevel sette av tid til stillhet og Bønn, familietid, kanskje spise litt lettere og legge bort det som i teorien skulle tatt oppmerksomheten min den stunden, vil jeg heller rette mot Gud, vår Far. Jeg sier ikke jeg skal faste i 40 dager, som det står fasten varer ifølge wikipedia (jeg googler mye) - fordi jeg ikke har fastet så mye før, så synes jeg det kanskje kan være litt vanskelig i starten, man må begynne et sted, men jeg ønsker allikevel og faste, jeg ønsker og leve tettere Gud og jeg ønsker og bruke tiden før påske og forberede meg på påsken. Påsken er en fin tid på alle måter, men mest fordi jeg takker for Golgata, for Jesus! 

Etter jeg startet denne bloggen, bestemte jeg meg for og gjøre denne bedre enn da jeg blogget på den andre bloggplattformen, jeg ville sluke alt det gode Jesus har for oss, og jeg var så sulten på og lære mer,jeg håper jo selvsagt dere liker det jeg skriver, men jeg skriver ikke bare for dere, men også for meg selv. Jeg elsker og skrive, det har jeg gjort så lenge jeg kan huske, men jeg har ville lære mer om Jesus. Jeg ønsker og fordype meg i Guds Ord, ikke fordi jeg føler jeg må, men for at jeg faktisk vil, fordi det er livet mitt, troen min, det er alt. Jeg elsker Jesus. 




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...