tirsdag 23. februar 2016

Takknemlig



Jeg har kommet til et punkt i livet hvor jeg har det så utrolig mye bedre enn jeg hadde det for bare to til tre år siden. Det er ingen selvfølge, det føler jeg at jeg kan takke Jesus for, jeg har vært veldig psykisk syk og slitt veldig i mange år,jeg har alltid hatt troa mi, selv om jeg ikke klarte lese så mye i Bibelen i sykehus sengen, så leste jeg de versene jeg klarte og lese. Og de har styrket meg og hjulpet meg på veien videre til en bedre meg.

Det har ikke vært lett, tårer, svette, blod. Men jeg har klart det, jeg har kommet dit jeg er nå i livet hvor jeg har det bra, jeg har mine utfordringer fortsatt, men det kan ikke sammenlignes med hvordan det var før. Før da jeg slet i flere år, inn og ut av sykehus, det har skjedd så mye og jeg klarer ikke helt se for meg selv være så syk, jeg kjenner ikke lenger den Benedicte.

Jeg har lært om livet, jeg har lært at man kan slite, ha det vanskelig og vondt, men jeg har også lært om fine dager, dager hvor ting går bra og man har det bra.
Jesus svettet blod, Han slet, Han hadde det vondt, men Han tok på Seg all skyld, din, min, alle sin. Livet er ikke alltid lett, sånn er det livet er, men sammen med Jesus klarer vi det og vi får det til:-)

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...