tirsdag 16. februar 2016

Jesus gjør oss sterke




 

«Alt makter jeg i Ham som gjør meg sterk.»
‭‭Filipperne‬ ‭4:13‬ ‭

@Mobilblogg 

I det siste har jeg kjent meg veldig sliten, når jeg leste dette Bibelverset i dag kjente jeg en godhet i meg, jeg kjente at Jesus er med og Han gjør meg sterk. 

Det er ikke alltid man har energi og overskudd, men jeg kjenner i dag at Jesus er med og at Han styrker meg. 

Noen ganger føler man at man ikke har mot nok til og klare ting. Ikke det at jeg mener man skal klare alt her i verden og mestre alt. Alle har sin plass her i verden og alle har sin oppgave og alle kan ikke klare alt , men alle klarer noe og mestrer noe og det du klarer er du flink til :-) men jeg mener at vi kan be til Gud om alt. Og Bønn kan flytte fjell. Jeg har veldig stor tro på Bønn! 

Man hører og leser om folk som blir berørt av Den hellige ånd. Man hører og leser om folk som blir helbredet og folk som får hjelp. Bønn nytter. Bønn er viktig og det er noe vi burde gjøre hver dag. Bønn er så viktig. 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...