søndag 21. februar 2016

Viktigheten med Bønn



Jeg husker da jeg var mindre, jeg hadde forskjellige Bønneplaner, jeg satte meg ned og ba og brukte mye tid på det, nå tenker jeg at jeg absolutt burde gjøre noe med det og kanskje lage noen Bønneplaner, jeg vet viktigheten med Bønn og jeg har stor tro på Bønn. Med Bønn kan det skje mirakler, og Bønn er det største våpenet vi eier, Bønn er viktig og det har det alltid vært.

Jeg sier ikke jeg skal føle noe tvang ved det, men jeg har lest artikler om Bønn som virkelig har gjort noe med meg, allikevel føler jeg at det ofte kan bli litt "glemt" i en travel hverdag. Men jeg ønsker absolutt og sette av tid til Bønn. Bønn er det personlige forholdet mellom deg og Gud. Rundt om i verden er det folk som trenger din hjelp med Bønn, vi trenger og stå sammen som kristne og be, be for konge og regjering, be for fred i Israel, be for nasjonene, be for forfulgte kristne og listen er lang, daglig er det noen som trenger vår bønn. Og som jeg skrev så er bønn det største våpenet vi eier, og ikke minst - med bønn kan vi flytte fjell.

Ikke bare skal vi be, men vi skal komme med takkeemner, hva med og takke Jesus for den nye dagen, grip den og føl deg takknemlig. Vi har og takke Jesus <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...