torsdag 18. februar 2016

Jesus er oss nær



- Jesus er oss nær -

-- La deres milde sinnelag bli kjent for alle mennesker! Herren er nær. -- Filipperne 4:5 

Noen ganger kan vi kanskje bli sint på Jesus, spesielt hvis vi ikke har det bra og synes ting er urettferdig - hvis det hjelper, kan jeg si det er helt naturlig. Men den aller beste beskyttelse er og takke Jesus, takke for alt Han har gjort for deg og for meg. Vi er mennesker, det er naturlig og noen ganger tvile, være redd, engstelig. Være redd kanskje for og tvile, synes ting er urettferdig. Men det hjelper ikke og bli sint på Jesus for det. Jesus er godhet og Han er her for oss for og hjelpe oss!

Det er umulig og takke og klage på samme tid. De takknemlige ordene til Jesus, som vi ber i tro, kommer til og forvandle hjertene våres og føre oss tettere til Jesus.

Jeg vil dele noen Bibelvers med dere:

-- Jeg vil ofre takkeoffer til Deg, og jeg vil påkalle Herrens navn. -- Salme 116:17

-- Gled dere i Herren alltid! Igjen vil jeg si: Gled dere! -- Filipperne 4:4

-- Vær ikke bekymret for noe, men la i alle ting deres bønneemner komme fram for Gud i bønn og påkallelse med takksigelse. -- Filipperne 4:6

Og med det ønsker jeg dere en nydelig torsdag. God Bless! <3 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...