tirsdag 23. februar 2016

Daniel Planen - 40 dager til et sunnere liv

 


-- Du elskede! Jeg ber om at du må ha framgang i alle ting og være ved god helse, slik som også din sjel har det godt. - - 3.Johannesbrev 2

Jeg er så gira, det er lenge siden jeg har lest boken om Daniel Planen, jeg tok den frem i går kveld og jeg er hektet! Jeg har lenge levd sunt, jeg har holdt meg unna godteri og brus og alt som heter søtt og fastfood i over et år. Jeg savner det ikke. Jeg trener mye, men kan bli flinkere, enda flinkere. I dag har jeg vært på Pilates i Frelserarmeen, dit går jeg på onsdager og det er kjempe gøy, jeg trives veldig godt der. Det er sosialt og det er godt for kroppen.

Jeg vil lese denne boken på nytt, da jeg ønsker og lære mer om hva Gud sier i Bibelen om helse. Jeg husker godt historien om Daniel og dette tema er viktig i dagens samfunn. Jeg elsker og lese om helse og jeg elsker og trene, så denne boken passer utmerket for min del, men jeg tror også den kan passe til alle. Jeg skal lese den også kommer jeg med en bokanmeldelse etterhvert. Stay tuned <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...