søndag 14. februar 2016

Glede @mobilblogg


Hei kjære blogg lesere og riktig god kveld :-) håper dere har hatt en fin dag! Jeg kom over noen Bibelvers om glede jeg har lyst og dele med dere :-)

«Takk for alt! For dette er Guds vilje for dere i Kristus Jesus.»
‭‭1 Tessaloniker‬ ‭5:18‬ ‭

«Større glede har jeg ikke enn dette at jeg hører mine barn vandrer i sannheten.»
‭‭3 Johannes‬ ‭1:4

«De som sår med gråt, skal høste med fryderop.»
‭‭Salmene‬ ‭126:5‬ ‭

«Et glad hjerte gjør ansiktet lyst, men hjertesorg bryter ånden ned.»
‭‭Salomos Ordspråk‬ ‭15:13‬ ‭

«Jeg fant dine ord, og jeg åt dem. Og dine ord var til fryd for meg og til glede for mitt hjerte. For jeg er kalt ved ditt navn, Herre, hærskarenes Gud!»
‭‭Jeremia‬ ‭15:16‬ ‭

«Men gled dere ikke over dette at åndene er dere lydige! Gled dere heller over at navnene deres er innskrevet i himmelen!»
‭‭Lukas‬ ‭10:20‬ ‭

Jesus er min styrke, jeg mangler ingenting. Når jeg leser slike Bibelvers, kjenner jeg en glede i meg. Det er så godt. Jeg føler meg så takknemlig og så godt tatt vare på. Gud velsigne dere <3 
 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...