mandag 29. februar 2016

Ny uke, nye muligheter



Foto @Privat

Jeg starter uken og fortsetter som i går, finne roen i hverdagen, være kreativ. Det er viktig med en ballanse mellom aktivitet og hvile, fortalte noen meg en gang. Med at vi kan finne roen, er det lettere og komme igjennom dagene på, finne hvilepulsen og puste med magen.

Jeg lagde meg en personlig notatbok, noe jeg fortalte dere jeg skulle gjøre i går, jeg fant bilder som gjør meg glad på weheartit, printet de ut via fotoprinteren min og limte de på. med en gang ble notatboken min mer personlig.

Ny uke i dag med nye muligheter, jeg skal sette opp noen mål for denne uken, jeg har mer tro på og sette opp oppnålige mål for hver uke, istedenfor mange nyttårsforsetter. 

To av målene mine denne uken er og sette av mer tid til Bønn og hvile. Et annet mål jeg har er og fordype meg mer i Guds Ord.

Men jeg har også et annet mål, og det er og drikke mer vann :-) Jeg driver og leser boken Daniel Planen nå og klarer snart ikke vente med og fortelle dere om boken og hvordan den forandrer mitt liv.

Ønsker dere en kjempe fin mandag. Velsignet være dere!


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...