fredag 12. februar 2016

Gode og vonde dager vil komme


Foto @Privat

Når jeg sitter her med kaffekoppen og den fine Bibelen min jeg fikk i bursdagsgave, tenker jeg over livet. Jeg er en tenkende person, sånn har jeg alltid vært. Jeg tenker veldig mye, jeg har erfart både gode og vonde dager og har lyst til og skrive litt om det i dag.

Jeg åpner Bibelen min og leser hva Jesus fortalte:

-- Vær derfor ikke bekymret for dagen imorgen! For dagen imorgen skal bekymre seg for det som hører den til. Hver dag har nok med sin egen plage. -- Matteus 6:34

Vi alle mennesker vil oppleve både vonde og gode dager, men hold alltid fast ved troen din, dager som er smertefulle er ikke alltid lett og takle, men Jesus er alltid her, og Han sier vi ikke skal bekymre oss. Vi må høre på det og tro det, for det Jesus sier er sant.

Jesus elsker oss <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...